Tuesday, May 26, 2009

Compozitii



2 comments:

Liviu said...

Da, Andrei are dreptate. Văd şi eu două pete destul de mari, una aproape de centrul imaginii, iar cealaltă pe linia cincimii de sus, aproape central şi uşor spre dreapta la seria asta de poze, care apare în cincimea din stînga la seria trecută.
Profit de intervenţia asta ca să-ţi spun că mi-a plăcut enorm seria cu "păunul pitic", mi s-a părut de o foarte mare gingăşie şi frumuseţe, iar fotografia în care apare o fată din spate mi-a evocat-o pe Alice în Ţara Minunilor. Fata din poză are un trup de fetiţă, şi întoarcerea spatelui spre privitor subliniază parcă dorinţa ei de explorare.
Mi-a plăcut foarte mult şi textul tău de acolo. Să ştii că de mult nu mi-a plăcut atît o postare de-a ta...
Aş putea spune foarte multe lucruri despre ea, îmi place din foarte multe motive, dar ideile de bază sînt farmecul de poveste, abundenţa de elemente feminine şi tandre, şi sensibilitatea tulburătoare.
Dar mă opresc aici. Unele lucruri e mai bine să rămînă nespuse. Asta face parte din farmecul lor, nu?
Şi mi-a plăcut foarte mult şi articolul "Oameni răi cu pistoale şi cuţite”. Mi se pare splendid, şi el, şi fotografiile alese. Să ştii că m-am gîndit la el câteva zile în şir, în momentele de răgaz.

Liviu said...

Am descărcat o imagine şi m-am uitat la ea cu atenţie. Sunt mai multe pete pe senzor. E interesant că verificarea existenţei prafului pe senzor se face exact aşa cum ai făcut tu acum, fără să ştii probabil, se pozează cerul senin la o diafragmă închisă, văd că tu ai folosit intenţionat (pe AE) f/13.