Wednesday, October 13, 2010

Am întâlnit o stafie de sex masculin,




singura oară când am fost la un carnaval. Îşi ţinea mâinile la ochi, să nu ne vadă, strănuta des şi ne trăgea scaunele de sub funduri până când învăţătoarea l-a trimis la colţ, să se cuminţească. În rest nu-mi amintesc decât câteva măşti, ghirlande de hârtie colorată, şi-o poză de grup, alb negru, unde rânjeam cu gura până la urechi lângă oameni mici care acum sunt mari şi sigur nu i-aş mai recunoaşte pe stradă şi nici n-aş vrea. Băiatul stafie a murit. Aşa cred. Sau poate lucrează la Primărie unde pune ştampile şi trage hârtii la Xerox până într-o zi când n-o să mai facă asta, ci se va duce să se odihnească închizând ochii şi lăsându-şi corpul moale, dar nu mă refer la moarte ci la o plapumă albă, nu vreau să omor unu-doi oamenii în închipuirea mea, îi las să trăiască, cel puţin pe unii.

No comments: