Thursday, August 7, 2008

Oskar Blog

Citat:
Era un tip care timp de douazeci de minute incerca sa-mi vinda un parfum contrafacut, in timp ce eu vinam un client care sa arate curat si sa arunce mincarea cit de cit recuperabil. Cînd a văzut că eu scot mîncarea din cosul de gunoi, parfumagiul a venit la mine si m-a intrebat nedumerit de ce o pozez. Am s-o maninc, i-am zis. Si atunci de ce o pozez? Pai ca sa am amintire cu ea. Cum adica? Pai daca o maninc, n-o sa mai fie, si ne place de obicei sa pastram amintiri cu cei care nu mai sunt. Tipul s-a luminat si a plecat foarte fericit ca a inteles un adevar atit de profund al existentei noastre.
Autor: Ufo

Fast Food, pe Oskar blog:
http://www.oskar.ro/blog.php?id=839

Tare mult m-a amuzat raspunsul. Deseori am fost intrebata pe strada de catre necunoscuti, pe un ton cumsecade sau suspicios, de ce pozez tocmai nimicul ACELA, cutia AIA, zidul ALA. Fiind mai tzafnoasa din fire, le intorceam spatele si-mi vedeam de ale mele fara sa zic nimic. Explicasem de doua ori cum vor cadea gogoloaiele de soare in fotografii, chiar daca nu se vedeau cu ochiul liber, si mi-a fost de ajuns! Felul cum se uitau acei oameni la mine m-a convins ca ar fi mai intelept sa tac.

No comments: