Sunday, December 7, 2008

SMS-uri primite pe data de 6 noiembrie, de la E.

17.37: "La masa de la bibliotecă s-a aşezat o huidumă de om nebun care rupe pagini din National Geographic pt că nu-i place nu ştiu ce la ele. Şi vorbeşte singur în spaniolă. Nu cred că ştie nici măcar să citească, sărmanul. Îmi este că sare la mine să-mi rupă laptopul".

17.51:"S-ar putea ca omului să nu-i placă fotografiile din NG - are o amuletă/breloc aparat de fotografiat, de pe care s-a despoit aurul fals... Poate ştie el ce ştie, şi vede ceea ce nu vedem noi. Râde de unul singur, e trist şi indignat tot de unul singur".

17.55:"Nu vrea să plece încât să dezmototolesc ghemotocul care a fost cândva o pagină din NG - să văd şi eu ce nu-i convine omului la reportajul despre Stonehenge!".

17.57:"Poate că este un fost fotograf celebru în ţara şi lumea lui, şi aşa am să ajung şi eu dacă mă mai las obsedat de fotografie!:( ".

20.12:"Omul rău a plecat şi-am dezmotolit pagina din NG: reclamă la o alifie Lyrica - fotografie cu picioare / tălpi goale care merg pe jăratic!!:)

http://atelier.liternet.ro/articol/6904/Alina-Andrei/SMS-uri-primite-pe-data-de-6-noiembrie-de-la-E.html

No comments: